24 August 2009

Seminar Teknik Menjawab Soalan SPM : Bahasa Cina

Salam Sejahtera semua...

Apa khabar korang sumer...hopely korang semua sihat-sihat belaka ek...Aku pun sihat kat sini..Kalau tak sihat takder la aku nak posting blog hari ni...

Hari ni aku saje je nak posting blog mengenai Seminar Teknik Menjawab Soalan SPM 2009.Untuk posting kali ni aku nak cerita about hari masa ada mata pelajaran Bahasa Cina

Seminar untuk Bahasa Cina telah diadakan minggu lepas iaitu pada hari Selasa (18.08.2009) di Dewan Heng Gok Hai Sentul, dianjurkan oleh JPWPKL...Masa seminar tersebut bermula pada pukul 7.30 am hingga ler pada pukul 3.00 petang.Seminat teknik menjawab itu akan berlangsung lebih kurang selama 7 jam...Sekolah saya hanya 3 org jer yg pergi...Memang best giler la...dah ler boleh penceramah yang sporting giler...

No comments:

Post a Comment