24 August 2009

Duit

Ha....hari ni aku nak update pasal DUIT....

DUIT Lebih Spesifikasi adalah :

D - DOA
U - USAHA
I - IKHTIAR
T - TAWAKAL


Aku teringat lagi citer RAJA LAWAK (Kumpulan Cham) yang pernah disiarkan oleh Astro Prima.Memang best giler...pandai korang aturkan perkataan tu..

Pasal duit...kalau takder duit memang susah nak hidup..sekarang ni kena ada duit baru leh hidup..Duit segala-galanya hari ini.Aku katakan ini bukanlah aku ni jenis bersikap materialistik namun aku rasakan kalau korang ada duit korang leh buat apa-apa...korang leh beli RUMAH,KERETA,SHOPPING,BELANJA dan banyak lagi...Macam-macam la korang leh beli...

Untuk dapatkan duit tu kena la usaha sedikit....

Aku sekarang ni memang gilerkan duit...macam-macam ler kalau aku dapat duit aku akan beli....

No comments:

Post a Comment