13 December 2009

I MISS you Friend...

Ha… hari ni aku nak posting mengenai friend-friend aku…

Actually aku akan kehilangan my beloved friend… pastu jumpa n masing-masing wat hal sendiri lak pasni… sedihnyer…

Aku sebenarnya memang ramai kengkawan masa form 5…

Kitorang terpaksa berpisah buat selama-lamanya kerana mengikut haluan masing-masing setelah habisnya exam SPM 2009… wa… ni buat aku sedih ni… ermm

Okeylah… mengenai friend aku… aku akan listkan mereka…

Bagi my beloved 5D friend (male) :~
  • syazwan
  • jeremy
  • chuan kiat
  • chun fuei
  • amirul
  • aidil
  • sabri
  • muaz
  • faizal
  • nazri
  • izaidi
  • yazid
  • afiq
  • pui chean
  • fahmi
  • shafie
  • syaiful riduan
  • saiful rozaimie
  • ridhuan
  • yi hang
  • brandon
  • azrin
  • zulhamizan
  • syafiq
  • haizeq
Bagi my beloved 5D friend (female) :~
  • syaza
  • li ting
  • suit ee
  • anisa
  • isti
  • iis
  • nuriyah
  • amira
  • azlenah
  • atikah
  • nor atikah
  • azizah
  • fatin
  • siti nursakinah
  • ermie
  • halimatus
  • ku
  • aida
Itulah senarai nama kengkawan yang aku akan miss selama-lamanya… wa aku rindu la ngan korang nanti… ermm... psst… ishhh… sedihnya…

No comments:

Post a Comment